log
عشق ازدست رفته..!


ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . .
ஜ..مـכتی است کفه ترازویم تعادل نــ ـ ـ ـכارכ... כستانم خالیست امـــا כلم پــ ـ ــ ـ ــرஜ

 

میدونم  دوستم نداره....

میدونم بامن نمیمونه ...

میدونم قلب اون یه جای دیگست و واسه اون میزنه!!

اینارومیدونم ....ولی بازمیخوام شاهد خوشبختیش باشم ...کنارش باشم .

.هرچندمیدونم مال من نیست ...حتی دیدنش ازدوردست هاهم برام لذت بخشه..!

نمیدونم میدونست دوستش دارم یانه!!!کاش دوستم داشت ؟!

من که اونو صادقانه دوست داشتم...!؟

میخوام که عشقم پیش کسی باشه که دوسش داره و خوشحاله ..

.من هم به خوشحالیش  راضیم ...

قلب پاره پاره من مهم نیست...

مهم عشق منه..!



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:29---14 تير 1392
خرابم...
خراب...
به اندازه همان قاضی که متهم اعدامی اش رفیقش بود.
وبتو دوس دارم موفق باشی عزیزم...به منم سر بزن


hadiazizi
ساعت14:09---14 تير 1392
سلام خوبین؟؟!؟!
وبتون واقعا عالیه..
خیلی خوشحال میشم به من هم سر بزنید ونظر بدین..ممنون..منتظر م هاااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 14 تير 1392| 13:53|yasaman|

About


منم یه دخترم ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ بـآز آمــבمــ.. بـﮧ جـآیــے ڪـﮧ تعلـقــ בآرمــ.. بـﮧ یـڪ اتـآقــ سیـآه ، پـر از פـرفـ ـهـآے לּــآگفتــﮧ פֿـلـوتــ مـלּ و سیــگـ ـــآرمــ... בوبـآره مـےלּـویسمــ از פـرفـ ـهـآیــے ڪـﮧ وآهمـﮧ בآرمــ.. یـڪ בلــ پـر از رویـآـهـآے وآهـــے.. ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . . . ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ لطفا ارشیـــــــــو مطالبــــــــــ هــم یه نگاهـــی بندازینـــــ ..
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive