log
ساعت


ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . .
ஜ..مـכتی است کفه ترازویم تعادل نــ ـ ـ ـכارכ... כستانم خالیست امـــا כلم پــ ـ ــ ـ ــرஜ

 

چرك نویس های امیر مسعود(لحظه ها)

تو برو...


اما!


تنها، لحظه ای


عاشقم باش،


طولی نمی كشد


آن یك لحظه


شاید یك، چشم بهم زدن


تو...


ثانیه اش را ثبت كن


من...


باتری را از ساعت جدا می كنم!



نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت14:20---19 شهريور 1392
سلام بهت سر زدم وب قشنگی داری(فکر کنم توام دلت شکسته)لینک شدی دوست داشتی لینکم کن.
پاسخ: کاش کسی اونموقع حالو روزمو میفهمید ...اما مجبور بودم بخندم...!خیلی سحنه خیلی... لینکت کردم ...


faezeh
ساعت16:50---15 شهريور 1392
anche namash ra gozashtand zendegi mara kosht nemidanam anchenamash marg ast ba ma che mikonad?!!

تینا
ساعت18:37---14 شهريور 1392
گلم میشه اسم آهنگ و خوانندشو بگی؟؟



خیلی قشنگه..


mahdie khanoom
ساعت14:24---10 شهريور 1392
رَد پآهآیم رآ پآکـ مے کنم
به کسے نگویید من روزے در این دنیا بودم.
خِدآیا مے شود استعفآ دهم؟! کم آورده ام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 12 مرداد 1392| 22:49|yasaman|

About


منم یه دخترم ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ بـآز آمــבمــ.. بـﮧ جـآیــے ڪـﮧ تعلـقــ בآرمــ.. بـﮧ یـڪ اتـآقــ سیـآه ، پـر از פـرفـ ـهـآے לּــآگفتــﮧ פֿـلـوتــ مـלּ و سیــگـ ـــآرمــ... בوبـآره مـےלּـویسمــ از פـرفـ ـهـآیــے ڪـﮧ وآهمـﮧ בآرمــ.. یـڪ בلــ پـر از رویـآـهـآے وآهـــے.. ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . . . ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ لطفا ارشیـــــــــو مطالبــــــــــ هــم یه نگاهـــی بندازینـــــ ..
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive